Pagina wordt geladen ...
bel ons Bel ons tijdens kantooruren op 0528 - 27 02 03
bel ons Spoedgevallen buiten kantooruren 0900 - 23 54 466
locatie Het Haagje 163, 7902 LG Hoogeveen, Nederland

 

Tarieven

De tandartsrekening is opgebouwd uit de verschillende verrichtingen die tijdens een behandeling hebben plaatsgevonden. Op de declaratie staat elke prestatie omschreven met een code. Aan elke code is een tarief gekoppeld, dat door de NZA wordt vastgesteld.

Actuele informatie over de prestaties en tarieven vindt u op de website van Alles over het gebit, www.allesoverhetgebit.nl

Voor uitgebreidere behandelingen krijgt u vooraf een begroting, zodat u weet wat er gaat gebeuren en tegen welke prijs.

De eventuele techniekkosten die het tandtechnisch laboratorium bij ons in rekening brengt, vormen onderdeel van de nota die u van ons krijgt. 

Voor vragen kunt u ons altijd mailen of bellen.

Betalingsvoorwaarden

Onze betalingsvoorwaarden vindt u hier.  

balie

tandartsstoel t haagje

   

 

 

De rekening van onze praktijk

Wij begrijpen dat patiënten hun zorgverlener kiezen op basis van vertrouwen. Persoonlijk contact is hierin onmisbaar. Daarom versturen wij onze rekeningen voor behandelingen direct vanuit onze eigen praktijk.  Hier gebruiken we de software van Payt voor. De software maakt het voor u mogelijk om uw rekeningen terug te vinden in een persoonlijke online omgeving (hier heeft u geen account voor nodig), eenvoudig uw rekeningen met iDEAL te betalen en te communiceren met de praktijk wanneer u vragen heeft over uw rekening of een betalingsregeling wilt treffen.

Vergoeding van uw zorgverzekeraar

Op de rekening die u van ons ontvangt staat duidelijk aangegeven welk bedrag vergoed wordt door de zorgverzekeraar. Dit is afhankelijk van uw leeftijd, type behandeling en de voorwaarden van uw verzekeraar. Heeft u een vraag over de vergoeding van uw zorgverzekeraar? Neem dan direct contact op met uw eigen verzekeraar.

De werkwijze van onze praktijk

De standaard werkwijze van onze praktijk is dat wij uw behandeling eerst indienen bij uw verzekeraar. Het deel dat niet door uw verzekeraar wordt vergoed brengen we vervolgens bij u in rekening. U heeft vervolgens 14 dagen om de rekening te voldoen. Dat kan u doen door gebruik te maken van de digitale betalingsmogelijkheden, zoals iDEAL. Hebben wij nog geen of een oud e-mailadres van u, maar wilt u wel graag uw rekeningen via de mail ontvangen? Geef uw e-mailadres dan z.s.m. aan ons door.

Indien u geen verzekering heeft, dan kunt u de rekening na afloop van de behandeling afrekenen aan de balie.

Veilig digitaal

Al uw persoonlijke gegevens staan in een streng beveiligde omgeving. De software van Payt is gecertificeerd (NEN7510), waardoor u er op kunt vertrouwen dat Payt adequaat en veilig omgaat met uw gegevens.

Meer informatie over uw rekening, uw online omgeving of over Payt? Bekijk dan de pagina speciaal voor patiënten of neem rechtstreeks contact met ons op.